Po tuningu na 100% | 10% - 1 | |||||
Orginalny, standardowy do spokojnej jazdy :P | 70% - 7 | |||||
Po tunigu lecz szanowany :P I nie zarzynany :P | 20% - 2 | |||||
Orginalny..ale ciskać ile fabryka dała:) | 0% - 0 | |||||
|
Administrator
TO moze HEAD ADMIN tez coś napisze:P
Zrobiłem małą sonde ciekaw jestem wyniku
Offline
Coś wie o simku
Ja uwazam ze simsona trzeba szanowac:D Ale tuning nie zaszkodzi
Offline
Moderator
Proste i oczywiste że takich motorów się nie rasuje ten motor nie potrzebuje zjebanego widoku jest piękny. Simek jest szybko obrotowy więc lubi jak mu dajesz max na 1, 2 ale 3 spokojna ;p i po każdej jeździe czyszczenie i smarowanie co najmniej co tydzien ;p
Offline
Nowy na forum
na 60 cylek mozna zmienic. Ale ogolnie ja wole tuning wizualny, mechaniczny odpala, lubie sobie jezdzic 40-50 km/h
Offline
Nowy na forum
Ja osobiście mam Full DDR ale w planach 60 cm ale wizualnie org a jak już tuning to:
60/4/3
spawak ( LV , tzw rezonans)
gaźnik 19-21mm
zapłon bateryjny
tam nowe łożyska
wał wzmacniany
tłok jedno pierścieniowy
zębatka zdawcza 14-17 z
dla chętnych skrzynia 5 biegowa
i też można by membrane
a dla tych co mają bardzo dużo $ inny cyl chłodzony cieczą
http://polskajazda.pl/Motocykle/Simson/S_51/107611 mój :d myśl że o niczym nie zapomniałem
Offline
Nowy na forum
Moim zdaniem simson w orginalnym stanie jest idealny, nic dodać nic ująć.
Offline
Moderator
Cristal napisał:
Moim zdaniem simson w orginalnym stanie jest idealny, nic dodać nic ująć.
Piękne słowa...też tak myślę
Offline